W internecie wolno odszukać co najmniej kilkanaście przepisów na diety redukcyjne. Każda kieruje się kompletnie innymi regułami a po wszystkich wolno osiągnąć też inne rezultaty. Należałoby więc dowiedzieć się, które plany żywieniowe radują się największą popularnością i czy ich stosowanie jest w pełni bezpieczne dla ogólnego stanu zdrowia. • Dieta Dukana - doktór Dukan to ekspert, który po wielu latach badań prowadzonych nad nadwagą i otyłością doszedł do wniosku, że efektywnym sposobem na redukcję masy ciała może być białko. Jego dieta w takim razie opiera się przede wszystkim na wzmożonej ilości jedzonego każdego dnia nabiału. Rezultaty, zdaniem profesjonalistów i osób stosujących, są ściśle mówiąc imponujące. Tu jednakże wiele do życzenia w tym zakresie pozostawiają skutki uboczne, do których kwalifikuje się choćby dysfunkcja nerek. • Dieta 1500 kcal - optymalna, jeżeli gra toczy się o bezpieczeństwo, dieta polegająca na zapewnianiu do organizmu znacznie mniejszej ilości energii, aniżeli wynosi dzienne zapotrzebowanie dojrzałego człowieka. Istnieją także inne formy w obrębie tego programu żywieniowego. Mowa tutaj pomiędzy innymi o diecie 1200 oraz 1000 kcal. W obydwu przypadkach jest to jednakże głodówka, która niczym nie przypomina zdrowego odchudzania. Przy diecie 1500 kcal nie pojawiają się żadne poważne efekty uboczne, które zdołałyby zagrażać życiu a jako dodatek osoby stosujące zdobędą pełne nasycenie! Co to oznacza? Przy tym programie żywieniowym nie czuje się głodu. Jest jeszcze dużo innych typów diet, jednakowoż to te dwie powyższe radują się najogromniejszą popularnością zarówno wśród ludzi stosujących, jak oraz pośród zawodowców.
Wiecej informacji na : tabletki odchudzanie