Zajście w ciążę przeważnie ma związek z zyskaniem paru dodatkowych kilogramów. Nie da się jednak nie zauważyć, że większość kobiet pragnęłoby tego uniknąć. Czy są sposoby, żeby szybko wrócić do swojej wagi po ciąży? Poznaj najprostsze z nich.
O upragnioną sylwetkę dobrze zadbać już w trakcie ciąży. Oczywiście nie jest to odpowiedni czas, aby męczyć się ścisłą dietą. Organizm kobiety w ciąży zużywa trochę więcej energii niż na co dzień. Ograniczenie niezdrowego jedzenia oraz słodkości może jednak zmniejszyć wagę po ciąży. Plusem może być także spokojna aktywność fizyczna w ciąży, dopasowana do błogosławionego stanu. Pamiętaj jednak, żeby ruch w ciąży zawsze skonsultować z ginekologiem. To położnik może zdecydować, czy nie istnieją przeciwwskazania do uprawiania sportu. Najważniejszym sprzymierzeńcem kobiety w walce o wymarzoną figurę są regularne spacery z wózkiem. Przyniosą one korzyści zarówno mamie, jak niemowlęciu. Obydwoje potrzebujecie czasu na świeżym powietrzu. Zamiast przechadzać się powolnym krokiem, zdecyduj się na energiczny marsz. Fałdki tłuszczu po ciąży zaczną zmniejszać się w mgnieniu oka, w czasie realizowania tego codziennego obowiązku. Kiedy minie sześć tygodni od porodu, a lekarz nie będzie widział żadnych niepokojących objawów, można zdecydować się na rozmaite ćwiczenia gimnastyczne. Młode mamy uwielbiają zumbę czy aerobik. Dodatkowo to dobra okazja, by wyjść z domu. Nie przejmuj się jednak, jeżeli podobne zajęcia trudno spotkać w twoim mieście. Równie skutecznie możesz spędzać aktywnie czas we własnym mieszkaniu. Krótkie, ale intensywne treningi, na przykład crossfit, pomagają efektywnie odzyskać poprzednią figurę. Co ważne, nie zajmują dużo czasu, którego najczęściej brakuje kobietom po porodzie.
Kliknij tutaj teraz: tanio drzwi zewnętrzne kielce