Jak szybko ułożyć dietę? Mądrze dobieraj cukry, nie porzucaj tłuszczów... Dr Eldo Rewon z uniwersytetu w Nowym Orleanie nadzorowała przez rok tracenie na wadze 166 otyłych. Ci, którzy jedli mniej niż 40 gram węglowodanów dziennie (chleba, pasty czy słodyczy), spalali 3,5 kg więcej niż ci, którzy ograniczyli tłuszcz. Ograniczenie węglowodanów i zastąpienie prostych złożonymi korzystnie wpływało też na organizm: obniżyło poziom cholesterolu jak i trójglicerydów we krwi. Nie stosuj artykułów rodzaju light, low fat - przeważnie są ubogacone węglowodanami oraz konserwantami. Węglowodany ograniczaj nocą - Ich duża ilość o tej porze odłoży się w postaci dodatkowych centymetrów. Oprócz owoców, pasty czy pieczywa na kolację jedzmy artykuły proteinowe: kurczaka, rybę, nabiał - tłumaczy Robert Baros.
Chyba iż są to oleje trans. To utwardzone tłuszcze roślinne, jakie rozszerzają trwałość takich produktów jak margaryna, ciastka, batony. Będziesz miał je także w zupach i sosach instant. Specjaliści określają te tłuszcze śmiertelnymi - według Uniwersytetu Harvarda co rok ok. trzydzieści tysięcy wczesnych zgonów w USA podyktowanych jest jedzeniem artykułów zawierających utwardzone tłuszcze roślinne. Badania przedstawione poprzez American Heart Association wskazują, że tłuszcze trans oprócz podwyższania stanu cholesterolu również stania za insulinoopornością (stan, który powoduje cukrzycę) sprawiają problemy z pamięcią. Niezależnie od tego, czy i kiedy spotkasz się z specjalistą, powinnaś od zaraz ustalić pewne warunki, jakie ułatwią ci spożywać mniej kalorii.
Przedstawił:: bygga muskler snabbt